Saturday, March 4, 2017

Sekarang Ayah Jadi Geng Saya Minum Vivix !

Vivix ni suplemen Shaklee yang tindakannya 'paling pantas' pada kesihatan tubuh badan.

Sebab tu ramai penghidap penyakit kronik menjadikan Vivix sebagai ikhtiar untuk mendapat kesihatan lebih baik selain mengambil ubat dari hospital.

Orang yang sihat boleh ambil Vivix ke ? Boleh. Vivix ni makanan tambahan. Amal Vivix bantu untuk tampil AWET MUDA, paling penting ia membantu mencegah penyakit kronik. Sekarang ni kan kita selalu mendengar macam-macam penyakit kronik dihidap oleh kawan-kawan atau saudara terdekat kita, walaupun pada usia yang masih muda. Kita ikhtiarlah untuk hidup dalam keadaan sihat ye!

Saya pun ambil Vivix hari-hari. Dulu ambil sorang-sorang, sekarang ayah jadi geng saya minum Vivix.

Mudah-mudahan dengan asbab minum Vivix ayah dah tak selalu kena gout. Kasihan, nak solat pun susah !

Anda ada ayah yang hidap macam-macam penyakit, tak nak belikan Vivix supaya kesihatan bertambah baik?

Berapa sebotol Vivix ni? Hanya RM503.30 sebotol. Hanya minum sesudu teh setiap hari.

Nak dapat harga lebih jimat ? Meh wassapp saya di 012-6816979

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...