Wednesday, March 29, 2017

Dapat Hadiah Dari Shaklee Jepun !

Julai tahun lepas saya sertai esei berkaitan Shaklee anjuran blog #anakkuwiraku anjuran Puan Norita.

Tajuk esei saya adalah Nak Hadiah Dari Shaklee Jepun. Siap-siap tulis nak hadiah dari Shaklee Jepun. Memang macam dah confidence dapat kan? Walau tau yang sertai ramai.

Bila Puan Norita hubungi saya menang hadiah saguhati yang berupa ESP pelbagai perisa yang belum ada kat Malaysia.

Wah...... Selsema-selsema terus baik ! Hahahaha!

Satu hari nanti nak pergi Shaklee Jepun dan beli belah di sana!

Anda nak sertai keluarga Shaklee saya ? Boleh wassapp saya di 012-6816979

Friday, March 24, 2017

Buang Angin Dan Panaskan Badan

Seorang mak cik membeli Peppermint kerana alami masalah angin macam tak lepas kat perut. Serta alami badan yang sering sejuk-sejuk.

Beliau try and error cara pengambilan. Cara pengambilan yang sesuai untuk mak cik ni adalah ambil sebelum tidur.

Kesannya dia dah tak rasa sejuk-sejuk badan yang sering di alami wanita yang seusia dengannya.

Sebelum ni beliau rasa alami banyak angin dibahagian perut hingga rasa keras, sekarang dah takde lagi.

Alhamdulillah.

Anda alami banyak angin dan sejuk-sejuk badan ?

Boleh wassapp saya di 012-6816979

Wednesday, March 22, 2017

Selsema Dan Batuk Lambat Sembuh ?

Cuaca panas kat luar, mulalah ramai yang demam, selsema dan batuk.

Termasuklah saya. 3 hari lepas saya pun demam, batuk dan selsema.

Cara saya ambil Nutriferon tiga peket sekaligus kemudian setiap 2 jam saya ambil Vitamin C. Alhamdulillah batuk dah baik hari ni, cuma selsema masih ada sesekali. Tapi tak seteruk masa hari pertama dan kedua.

Anda batuk dan selsema tak baik-baik ?

Ambillah Nutriferon dan Vitamin C untuk tingkatkan sistem imun kita. Selain ambillah air suam yang secukupnya.

Berminat ?
Wassapp saya di 012-6816979

Tuesday, March 21, 2017

Life Without Diabetis

Anda pewaris penghidap Diabetis ?
Anda memang penghidap Diabetis ?

Hari ini ramai yang menghidap Diabetis bukan sebab keturunan.

Hari ini ramai penghidap Diabetis sejak usia muda.

Mengapa ?

Jom datang !

Wassapp saya di 012-6816979

Sunday, March 19, 2017

Testimoni : Vivix & Vertago


Anda penghidap Vertago ? 
Nak cuba Vivix ?

Boleh hubungi saya di wassapp 012-6816979

Perlukan RM50 Dipertengahan Bulan !

Mungkin bagi sesetengah orang, apalah yang ada dengan RM50 tu ! Namun ramai yang amat menghargai RM50 dipertengahan bulan.

🌹Barangkali dengan RM50 tu boleh buat beli beras dengan sedikit lauk dan sayuran.

🌹Barangkali boleh digunakan buat beli lampin pakai buang anak.

🌹Barangkali boleh buat isi minyak kenderaan.

🌹Barangkali boleh buat beli TopUp telefon.

Pokoknya siapa nak bagi kita RM50 ditengah bulan saje-saje tanpa bekerja.

Nak tak dapat RM50 dipertengahan bulan dengan sharing produk Shaklee yang anda memang amalkan setiap hari walau cuma Vitamin B Complex kepada kawan-kawan ?!

Berminat ? Boleh wassapp saya di 012-6816979

Saturday, March 18, 2017

Bahaya Tanpa Kromium

Kromium ni mineral yang kurang glamour, tapi tanpanya ia sangat bahaya untuk kesihatan kita.

Apa fungsi Kromium ?
❄ meningkat dan membaikpulih fungsi insulin

❄ Kromium menghalang salur darah daripada menjadi keras

❄ mencegah obesiti

❄ meningkatkan tenaga dan menghalang keinginan makan gula dan kanji berlebihan

❄ menjauhkan katarak

Ada banyak makanan harian kita mengandungi Kromium, tapi adakah kita dapat mengambilnya setiap hari, dan secukupnya.

Jadi untuk melengkapkan keperluan Kromium yang badan kita perlukan, ambillah Kromium yang ada dalam Vitalea.

Nak dapat kebaikan Kromium ? Wassapp saya di 012-6816979

Thursday, March 16, 2017

Dah Buat Macam-Macam Tapi Tak Kurus-Kurus Juga ?!

Nak kurangkan berat badan kena jaga makan sebab tu sumbang 80% dan 20% lagi tu senaman.

Dah buat. Tapi tak macam tak berhasil !

Barangkali NRF2 iaitu suis utama yang duduk di sel yang bekerja membakar lemak dan meningkatkan kadar metabolisme badan kurang aktif atau tak aktif langsung kerana faktor usia yang makin meningkat.

NRF2 tu ia terletak dalam sel kita. Ia juga adalah suis utama pada semua aktiviti dalam badan kita.

Salah satu fungsi Vivix adalah mengaktifkan kembali fungsi NRF2.

Bila, dah macam-macam usaha nak kurus dilakukan adalah, GAGAL, barangkali anda kena ambil sesudu kecil Vivix setiap hari !

Nak cuba Vivix tak ?

Meh wassapp saya di 012-6816979

Wednesday, March 15, 2017

Petua Awet Muda !

Siapa nak awet muda ?
Tak boleh Rin, nanti tak sedar diri 😁
Okay takpe!

Siapa nak nampak tua ?
😂😂😂 takut pulak nak angkat tangan. Ayayai....

Sebenarnya semua orang nak nampak lebih muda dari usia sebenar. Tak kira lelaki atau perempuan.

Tapi, ada faktor yang menyebabkan proses penuaan tu menjadi lebih cepat.

1) Cara makanan kita yang tak seimbang belum lagi makanan kita yang semakin kurang nutrisi.

2) Stress - kehidupan mana yang tak stress kan ?

3) Radikal bebas seawal kita menghidupkan enjin kereta.

Tapi ada satu lagi yang buat kita nampak tua iaitu..........

GULA !
Ye gula !

Satu kajian mendapati individua berusia dalam lingkungan 50 - 70 tahun dengan kadar gula darah tinggi kelihatan lebih tua berbanding individu dengan kadar gula darah lebih rendah.

Setiap kenaikan 1mmol/liter kadar gula darah akan membuatkan wajah individu kelihatan tua 5 bulan daripada usia mereka.

Dan, kajian ini berjaya memberi motivasi pada individua untuk mengubah gaya hidup agar menjadi lebih sihat dan awet muda apabila usia mereka menjangkau 50 tahun ke atas!

Kesimpulannya, nak awet muda kena jaga kesihatan ⏩ kurangkan pengambilan gula !

Beruntung siapa ambil Vivix sebab salah satu fungsinya melambatkan proses gula bergabung bersama protein menjadi 'AGE Protein' yang buat kita jadi tua dari usia.

Walaupun sekarang dah taubat, tak mau ambil makanan dan minuman manis, tetapi yang dulu-dulu tu.... Mesti suka yang manis-manis kan ?

Nak cuba Vivix tak ?

Boleh wassapp di 012-6816979

Monday, March 13, 2017

Kenapa Ye Tumit Saya Sakit ?

Saya pernah alami sakit tumit. Jalan berdengkit-dengkit. Sakit tau!

Sakit tumit punca daripada ligament yang mnyambungkan tulang tumit kepada jari yang di panggil Plantar Fascitis itu lemah, bengkak atau mengalami kecederaan.

Biasa mereka yang berumur 30 tahun ke atas mudah mendapat sakit tumit ini. Namun, ada juga yang kurang dari usia tu mengalami akibat sukan extreme, kerja berat atau berlebihan berat badan, sebab tapak kaki kita antara fungsinya menampung berat badan kita.

Saya bertanya kepada upline lalu beliau cadangkan ambil Ostematrix dan Vitamin E. Cuba dalam 3 hingg a 4 bulan.

Iye tak iye aje kan ? Takpe kita cuba ! Dalam hati kalau tak baik at least Ostematrix bantu proses badan lebih relax sebab bila menyusukan bayi ni rasa penat dan tidur tak lena. Manakala Vitamin E bantu atasi bekas jerawat saya, dulukan saya banyak jerawat.

Masuk botol kedua Ostematrix terasa kurang kesakitannya. Masuk bulan ketiga betul-betul baik. Alhamdulillah!

Kenapa Ostematrix ye ? Sebab Ostematrix dan Vitamin E salah satu fungsinya memperbaiki ligamen yang lemah dan tercedera.

Anda sakit tumit ? Selama ni bergantung pada 'painkiller' ? Nak cuba cara Shaklee ?

Wassapp saya di 012-6816979

Menjauhkan Diri Dari Stastik Kanser !

Kanser pada hari ini bukan sesuatu yang luar biasa.

Sel kanser bukan terjadi sehari atau dua hari yang lepas, ia ambil masa untuk berkembang.

Mudah-mudahan dengan sesudu kecil Vivix setiap hari menjauhkan kita dan keluarga kita dari stastik kanser!

Nak cuba Vivix ? Wassapp saya di 012-6816979

Sunday, March 12, 2017

Dari Mana Wujudnya Sel Abnormal ?

Selalu kita jumpa perkataan sel abnormal.

Macamana ia terjadi ? Bahaya ke ?

Asalnya setiap hari sel kita akan alami pembahagian sel.

Sel yang normal akan melalui proses Begini :-

Sel ⏩ tua ⏩mati ⏩ganti dengan sel baru

Manakala sel abnormal pula akan jadi begini :-

Sel ⏩ tua⏩tidak mati⏩sel berkumpul.

Macamana terjadinya sel abnormal ni ?

1) gaya hidup yang tidak sihat.
Tidak bersenam, selalu stress, tidur tidak menentu, merokok walau kita tidak merokok tetapi bila orang disekeliling kita menghisap rokok, kita pun mendapat saham sebagai perokok pasif. Kesannya adakalanya lebih teruk berbanding perokok itu sendiri.

2) pencemaran
Seawal kita menghidupkan enjin kereta, kita dah terdedah dengan pencemaran termasuk pewangi kereta.

3) makanan tidak sihat
Ia merujuk juga kepada makanan yang semakin kurang nutrisi termasuk mengubahsuai genetik supaya hasil pertanian semakin banyak juga tidak mudah terkena penyakit.

Sel abnormal ini akan berkumpul dan merebak kepada sel-sel yang berhampiran.

Sel-sel abnormal ini penyebab kepada kehadiran jerawat, cyst malah adakalanya ia menjemput kanser.

Apakah cara nak kurangkan kehadiran sel abnormal dalam badan ni ?

Mestilah kena kurangkan terdedah kepada situasi yang menyebabkan pencemaran setiap hari, tetap ambil makanan seimbang dan jalani kehidupan yang lebih sihat dan bermakna !

Selain itu, ambil juga suplemen yang membantu mencegah kehadiran sel abnormal seperti Vivix, Omega Guard dan Vitamin E.

Berminat? Boleh wassapp di 012-6816979

Cara Makan Buah-Buahan Yang Betul !

Pagi tadi saya mendengar satu ruangan motivasi di Sinar FM oleh Datuk Dr Mohd Fadhilah Kamsah mengenai cara makan buah-buahan yang betul.

Cara makan buah-buahan yang betul adalah dengan mengambil sebelum ambil makanan. Contohnya sebelum sarapan, sebelum makan tengahari dan sebelum minum petang. Buah-buahan tidak sesuai di ambil pada waktu malam, apatah lagi sebelum tidur.

Mengapa ?

Supaya buah-buahan itu benar-benar efisyen dalam menjalankan fungsinya sebagai bahan untuk mengakalikan tubuh badan kita secara semulajadi.

Lagi satu, pengambilan buah-buahan yang betul juga membantu mengatasi sifat panas baran seseorang ! - ni pun saya dapat dari siri beliau jugak!

Dan, beliau mengakui telah mengamalkan cara makan buah-buahan ini sejak 30 tahun lepas.

Menarik kan untuk di cuba ?

Nak dapatkan Shaklee ? Hubungi wassapp saya di 012-6816979

Saturday, March 11, 2017

Tip Hilangkan Migrain Tanpa Suplemen Atau Ubat !

Anda penghidap migrain ?

Paling penting penghidap migrain ni adalah mengetahui apa benda yang buat anda kena migrain. Setiap orang tak sama apa puncanya.

Mencari-cari tip untuk kurangkan kesakitan itu tanpa suplemen atau ubat tahan sakit ?

Tip ni saya pernah buat, sebab dulu saya penghidap migrain tegar.

Nak tau tak ?

Saya share !

💟 Paling bagus, tidur ditempat yang jauh dari bunyi bising.

💟 Sebelum tu minum air limau nipis suam tanpa gula.

💟 Lagi satu, bangun sebelum Subuh, dalam pukul 4:30 pagi ke, mandi dengan air sejuk. Syaratnya kena mandi dari kaki dulu ke atas. Lepas tu ikut suka lah nak mandi macamana. Tujuan mandi macam tu supaya dapat membetulkan aura-aura badan kita (ni saya dapat hasil pembacaan saya).

Namun, petua ni tak bantu untuk kurangkan kekerapan daripada kena migrain. Sebab tu saya menjadi pengamal kepada ESP, Vitamin B dan Ostematrix. Alhamdulillah saya dah jarang sangat kena migrain.

Anda penghidap migrain ? Boleh cuba tip dan suplemen yang saya amalkan.

Nak dapatkan ? Wassapp saya di 012-6816979

Tak Aci Buat Kerja Banyak Sorang-Sorang !

Kerja yang sepatutnya dibuat beramai-ramai, sekarang kena buat 4-5 orang aje!

Tak adil !
Tak aci !
Penat lah wei !

Gitu juga dengan sistem janakuasa (mitochondria) kita yang kat dalam sel tu! Dia penat sebab banyak yang dah rosak, yang tinggal dan sihat tu kena cover kerja yang dah rosak !

Bila cuma sikit yang boleh bekerja, tentulah fungsinya dah makin menurun.

Sebab apa fungsi dia menurun ? Faktor usia, pemakanan dan persekitaran !

Penurunan fungsi dia tu lah yang menjemput penyakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan kolestrol. Ia ada kaitan antara satu sama lain sebab tu orang panggil penyakit berangkai-rangkai!

Vivix ni membantu menggalakkan dan meningkatkan tenaga kepada sistem janakuasa(mitochondria) tu ! Untuk pastikan semua boleh kerja, bukan sebahagian aje boleh kerja.

Sebab tu Vivix di panggil tonik ajaib mencegah penyakit kronik!

Dah minum Vivix pagi ni? Saya dah!

Nak dapatkan Vivix boleh cari saya okey?!😁

Wassapp saya di 012-6816979

Thursday, March 9, 2017

Atasi Sembelit Dengan Cara Yang 'Cool' !?

Sembelit. Ada banyak sebab mengapa sembelit. Paling mudah sebab kurang makan sayuran dan buah-buahan dan kurang minum air putih.

Ramai yang memilih Herbalax untuk atasi sembelit. Tetapi, bagi ibu hamil atau dalam pantang ada baiknya cari cara paling 'cool'. Supaya gesaan nak ke toilet tidak serta merta dan berulangkali ke toilet.

Saya suka cadangkan Ostematrix, atau kalsium Shaklee. Kerana sifatnya lebih 'cool' dan sesuai untuk ibu hamil atau sedang dalam pantang.

Kenapa Ostematrix ?
👉 Magnesium di dalam Ostematrix meningkatkan kandungan air dalam usus yang seterusnya membantu pergerakan macam ombak tu.

👉 Magnesium ni memerangkap air. Ini akan membantu menambahkan jumlah air dalam kolon yang menyebabkan najis menjadi lembut dan menyebabkan pergerakan najis lebih lancar.

Selain itu, semua orang tahu ibu hamil dan dalam berpantang terutama yang menyusukan bayi amat memerlukan kalsium sebab kehamilan dan menyusukan bayi buat banyak kalsium dalam badan ibu berpindah ke bayi.

Selain membantu ibu mendapat tidur berkualiti melalui pengambilan kalsium yang mencukupi.

Berminat nak dapatkan Ostematrix ?

Hubungi saya di wassapp 012-6816979

Atasi Sembelit Dengan Cara Yang 'Cool' !?

Sembelit. Ada banyak sebab mengapa sembelit. Paling mudah sebab kurang makan sayuran dan buah-buahan dan kurang minum air putih.

Ramai yang memilih Herbalax untuk atasi sembelit. Tetapi, bagi ibu hamil atau dalam pantang ada baiknya cari cara paling 'cool'. Supaya gesaan nak ke toilet tidak serta merta dan berulangkali ke toilet.

Saya suka cadangkan Ostematrix, atau kalsium Shaklee. Kerana sifatnya lebih 'cool' dan sesuai untuk ibu hamil atau sedang dalam pantang.

Kenapa Ostematrix ?
👉 Magnesium di dalam Ostematrix meningkatkan kandungan air dalam usus yang seterusnya membantu pergerakan macam ombak tu.

👉 Magnesium ni memerangkap air. Ini akan membantu menambahkan jumlah air dalam kolon yang menyebabkan najis menjadi lembut dan menyebabkan pergerakan najis lebih lancar.

Selain itu, semua orang tahu ibu hamil dan dalam berpantang terutama yang menyusukan bayi amat memerlukan kalsium sebab kehamilan dan menyusukan bayi buat banyak kalsium dalam badan ibu berpindah ke bayi.

Selain membantu ibu mendapat tidur berkualiti melalui pengambilan kalsium yang mencukupi.

Berminat nak dapatkan Ostematrix ?

Hubungi saya di wassapp 012-6816979

Wednesday, March 8, 2017

Umpama Bumbung Rumah Kita !

Umpama sebuah rumah, bumbung ni melindungi rumah dan isi rumah daripada panas dan hujan. 

Ada yang bertanya, set suplemen mana yang bertindak umpama bumbung kepada badan kita.

Pertama, tentulah protein ESP kerana
tubuh badan kita diperbuat daripada protein dari rambut sampai hujung kaki. Sebab dari protein itu yang membentuk sel-sel dalam badan kita.

Sel-sel yang terbentuk tu memerlukan 'makanan' dan tenaga untuk hidup, sebab itu ia memerlukan Vitalea yang mengandungi vitamin dan mineral sebagai makanan kepada sel-sel ini.

Sel-sel ini juga m memerlukan 'perlindungan' dari radikal bebas yang merosakkan sel, sebab itu perlunya Vitamin C.

Vitamin B pula memberi tenaga pada sel-sel. Manakala Omega Guard bertindak membantu komunikasi antara sel-sel.

Sel-sel ini ada yang hidup dan mati setiap hari. Namun, ada banyak sebab yang sel ini tua sebelum waktunya, tua tak mati-mati menyebabkan banyak masalah pada kesihatan kita. Bagi mencegah kehadiran penyakit yang jika dulu dihidap oleh orang-orang tua, sekarang orang-orang muda dah hidap, ambillah Vivix.

Berminat dengan set ini ? Berminat nak jadi ahli walau nak makan sendiri? Boleh aje, tiada masalah!

Wassapp saya di 012-6816979

Selamat Hari Wanita

Tuesday, March 7, 2017

Shaker Shaklee Banyak-Banyak Nak Buat Apa ?

Suka betul kumpul shaker Shaklee ni kan. Selain buat letak air, agak-agak buat letak apa ?

Saya suka letak buah potong. Simpn dalam peti sejuk, jimat ruang.

Monday, March 6, 2017

Nak Tak Umur Lebih 60 Tahun Berbasikal Mengelilingi Dunia?

Pagi tadi lepas hantar anak pergi sekolah, saya minum pagi dengan seorang kawan. Lalu di depan kami sepasang suami isteri berbangsa Inggeris dalam lingkungan umur lebih 60 tahun berbasikal. Saya kira mereka adalah pelancong.

Ketika sebahagian daripada kita mengeluh dah sakit-sakit badan, belum lagi di diagnosis dengan macam-macam penyakit padahal belum masuk 40an pun, pasangan Inggeris warga emas tu gigih melancong dan berbasikal lagi!

Saya tak tau pelancong tu ada penyakit apa, cuma kalau ada pun mereka nampak sihat hingga boleh melancong dan berbasikal lagi!

Nak tak kita macam pelancong tu, pada usia emas boleh berbasikal, dan saya percaya mereka masih boleh bermain kejar-kejar dengan cucu-cucu.

Biarkan tua pada usia yang semakin bertambah setiap tahun, bukan sebab sel tua sebelum waktunya hingga sel tu 'nyanyuk' bagi kerusi kepada macam-macam penyakit 'duduk' dalam badan padahal usia masih muda.

Ada banyak sebab sel ni tua dan 'nyanyuk' selain dari faktor usia. Antaranya stress, makanan semakin kurang nutrisi, faktor persekitaran yang semakin tercemar.

So, salah satu sebab kena ambil Vivix adalah untuk pastikan sel tua dan mati pada waktunya. Bukan sel tua dan mati sebelum waktunya yang mengundang macam-macam penyakit yang sepatutnya hanya orang-orang tua alami. Sekarang orang-orang muda alami, sebut aje penyakit jantung, darah tinggi, diabetis - ramai muda-muda dah kena.

Masih rasa sayang lagi nak berbelanja lebih sedikit untuk beli Vivix?

Berapa harga Vivix ? RM503.

Berminat? Wassapp saya di 012-6816979

Sunday, March 5, 2017

Telomere Sihat Untuk Cegah Sakit Penuaan !

Sakit penuaan di sini adalah sakit yang selalu dikaitkan dengan penyakit orang tua seperti darah tinggi, diabetis, sakit jantung, buah pinggang dan banyak lagi.

Namun, pada hari ini contoh penyakit di atas tu ramai aje orang yang muda-muda turut menghidapnya.

Satu kajian klinikal mengatakan faktor telomere yang semakin pendek akibat gaya hidup yang tidak sihat termasuk makanan seimbang yang semakin kurang nutriennya menyumbang kepada penyakit penuaan ini.

Menurut satu ujian klinikal lain menunjukkan dengan pengambilan Vivix setiap hari membantu Telomere yang sihat dan kekal kepanjangannya.

Di antara pentingnya Telomere yang sihat adalah membantu mengurangkan risiko penyakit yang dulu dikaitkan dengan peningkatan usia, tetapi tidak pada hari ini.

Bonusnya tentulah kelihatan awet muda terpamer pada raut wajah.

Siapa tak mau nampak awet muda?

Berminat nak dapatkan Vivix pada harga RM503.50.

Wassapp saya di 012-6816979

Saturday, March 4, 2017

Sekarang Ayah Jadi Geng Saya Minum Vivix !

Vivix ni suplemen Shaklee yang tindakannya 'paling pantas' pada kesihatan tubuh badan.

Sebab tu ramai penghidap penyakit kronik menjadikan Vivix sebagai ikhtiar untuk mendapat kesihatan lebih baik selain mengambil ubat dari hospital.

Orang yang sihat boleh ambil Vivix ke ? Boleh. Vivix ni makanan tambahan. Amal Vivix bantu untuk tampil AWET MUDA, paling penting ia membantu mencegah penyakit kronik. Sekarang ni kan kita selalu mendengar macam-macam penyakit kronik dihidap oleh kawan-kawan atau saudara terdekat kita, walaupun pada usia yang masih muda. Kita ikhtiarlah untuk hidup dalam keadaan sihat ye!

Saya pun ambil Vivix hari-hari. Dulu ambil sorang-sorang, sekarang ayah jadi geng saya minum Vivix.

Mudah-mudahan dengan asbab minum Vivix ayah dah tak selalu kena gout. Kasihan, nak solat pun susah !

Anda ada ayah yang hidap macam-macam penyakit, tak nak belikan Vivix supaya kesihatan bertambah baik?

Berapa sebotol Vivix ni? Hanya RM503.30 sebotol. Hanya minum sesudu teh setiap hari.

Nak dapat harga lebih jimat ? Meh wassapp saya di 012-6816979

Friday, March 3, 2017

Alami Bintik-Bintik Putih Kat Keliling Mata ?

Bintik-bintik putih kat keliling mata.

Terjadi sebab barangkali krim mata tak sesuai, berminyak.

Boleh jadi juga kita menggunakan minyak baby untuk bersihkan mekap.

Solusi kena tukar krim mata tu dan gunakan pembersih mekap yang betul dan sesuai.

Kalau bukan kedua sebab di atas..... Itu tanda-tanda kolestrol yang tinggi dalam badan kita.

Kena ubah corak pemakanan kita. Lebihkan sayuran dan buah-buahan. Rajin-rajin bersenam.

Kalau tanya suplemen yang bagus nak hilangkan bintik kolestrol tu..... Ambil Omega Guard, GLA dan Garlic.

Anda ada bintik putih tu ? Berminat nak kurangkan kolestrol di samping hilangkan bintik putih tu ?

Wassapp saya di 012-6826979

Macamana Vivix Membantu Penghidap Gout ?!

Gout : Mungkin ibu, mungkin bapa, mungkin suami, mungkin anda sendiri penghidapnya.

Gout ni terjadi bila asid urik berlebihan dalam badan. Asid urik ini adalah merupakan bahan kumuh berasal daripada sejenis protein yang dipanggil purin yang sepatutnya dibuang melalui air kencing, tetapi bagi penghidap gout ia akan berkumpul pada sendi.

Punca Gout ni ada banyak, antaranya :-
1) gaya hidup yang tidak sihat termasuk makanan yang tak seimbang.

2) Obesiti

3) Menghidap penyakit seperti tekanan darah tinggi.

Macamana Vivix Membantu Mengurangkan Kesakitan Akibat Gout Ini ?

Menurut kajian di Harvard Universities mendapati kandungan Resveratrol yang dijumpai dalam grapes dan Japanese Knotweed atau Polyganum Cuspidatum sebagai antioksidan terbaik untuk merendahkan paras asid urik dalam badan.

Istimewanya kedua-dua bahan ini adalah bahan utama dalam Vivix.

Ye Vivix!

Anda pengidap Gout ?

Berminat dengan Vivix ?

Hanya RM503.30. Nak dapatkan pada harga lebih murah? Wassapp saya di 012-6816979

Thursday, March 2, 2017

Rita Rudaini dan Vivix

Kak Rita pun pengamal Vivix. Sesekali kita share tentang testimoni ye!

Anda nak cuba Vivix ?

Hanya RM503 tapi memang berbaloi. Nak lagi berbaloi jom jadi ahli !

Wassapp saya di 012-6816979

Wednesday, March 1, 2017

Nak Jadi Ahli Shaklee ?

Siapa nak jadi ahli Shaklee ?

Bayar RM80 untuk keahlian seumur hidup atau beli barangan Shaklee bernilai RM670 untuk keahlian percuma.

Saya namakan Team Shaklee bawah saya sebagai MechyMutiara.

Anda nak jadi ahli Shaklee ?

Wassapp saya di 012-6816979

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...