Tuesday, February 28, 2017

Beruban Sebelum Waktunya?

Pokok ni namanya Polygonum Cuspidatum atau Knotweed Jepun sebab ia banyak tumbuh di Jepun. Sejenis pokok yang menjalar. Senang nak membiak semula biarpun di bakar kerana ia mengandungi kandungan antioksidan yang sangat tinggi sebab tu ia boleh memperbaiki dirinya sendiri walau dibakar.

Sejenis pokok yang tak boleh di makan sebab akan menyebabkan cirit birit. Tetapi ia ada satu keistimewaan, iaitu ia membantu menghitamkan rambut. Sebab tu ia digunakan oleh masyarakat Jepun untuk menghitamkan rambut - ni saya dapat dalam kelas Shaklee.

Bila sebut nak hitamkan rambut putih akan ada yang kata "oit! Tak sedar diri ke?

Bukan bermakna rambut hitam aje biarpun dah berusia tak sedar diri! Sebab sekarang ni ramai yang muda-muda malah ada yang berusia 20an dah memutih rambutnya! Tu apahal pula?!

Ada banyak sebab kenapa di usia muda lagi rambut dah beruban, antaranya kekurangan nutrisi tertentu yang menyebabkan rambut putih sebelum masanya.

Sebab tu ada terbaca sesiapa yang mengalami rambut putih sebelum masanya bagus ambil makanan yang bewarna gelap seperti beri biru, anggur, bijan hitam mengandungi banyak nutrisi untuk menghasilkan lebih banyak melanin untuk pigmen hitam dalam kortex rambut.

Berapa banyak nak makan?

Sukar nak sukat bukan?

Nak tau tak, dalam Vivix mengandungi banyak tumbuhan yang bewarna gelap. Buah anggur, purple carrot, elderberry. Malah..... Polygonum cuspidatum yang asalnya beracun tu...... Ada dalam Vivix.

Alami masalah rambut putih pada hal belum pun 40an?

Nak cuba Vivix tak?
Boleh wassapp di 012-6816979

Sunday, February 26, 2017

Maksud Awet Muda Dengan Vivix !

Selalu sangat bila kaitkan Vivix dengan awet muda.

Apa maksud awet muda ni? Cukupkah dengan kulit wajah tegang ?

Tak.... Maksud awet muda dengan Vivix adalah kita nampak muda, sihat tanpa apa-apa penyakit, cergas dan cerdas macam masih muda-muda dulu.

Sebab hari ni walaupun usia masih muda dah ada macam-macam penyakit !

Berminat nak awet muda cara Vivix dari Shaklee ?

Boleh wassapp di 012-6816979

Saturday, February 25, 2017

Adakah Kita Bakal Kena Osteoporosis ?

Dulu-dulu saya ingat Osteoporosis tu hanya menyerang mereka yang warga emas, rupanya tidak, sekarang ni usia 30 tahun dah ada penghidapnya.

Walaupun tak ada tanda-tanda spesifik anda adalah menghidap Osteoporosis, kecuali anda terjatuh dan mengalami retak tulang. Biasanya di pinggul, tangan dan tulang belakang.

Tapi, ada tanda-tanda bunga Osteoporosis bila anda merasa sakit bila nak duduk, nak berdiri, ketika batuk! Jaga-jaga...... Tu tanda anda bakal statik yang akan menghidap Osteoporosis ye!

Biasa Osteoporosis lebih menyerang perempuan berbanding lelaki sebab perempuan melalui proses berikut :-
1) kedatangan haid setiap bulan
2) hamil
3) menyusukan anak
Proses tersebut menyebabkan kalsium keluar dari badan dengan banyaknya.

Jika anda tak suka minum susu, tak makan sayur, ambillah suplemen kalsium yang secukupnya seperti yang disarankan.

Berminat dengan Osteomatrix yang lengkap dengan Vitamin D untuk membantu penyerapan dan mineral supaya kalsium tahu nak disimpan di mana.

Bulan ni beli 6 Ostematrix percuma  1.

Berminat? Wassapp saya di 012-6816979

Thursday, February 23, 2017

Macamana Vivix Boleh Membantu Penghidap Diabetis!

Vivix ni mengandungi resveretrol iaitu ibu kepada segala antioksidan dan ia dapat memperbaiki masalah rintangan insulin apabila rintangan atau kerosakan itu dapat diperbaiki.

Kesannya gula dalam darah akan stabil dan ini memberi kehidupan lebih sihat kepada penghidap Diabetis.

Anda penghidap Diabetis atau ada ahli keluarga yang menghidap Diabetis?

Berminat nak jadi pengamal Vivix ?

Paling istimewa, pembelian Vivix beserta keahlian percuma!

Wassapp saya di 012-6816979

Wednesday, February 22, 2017

Anda Pewaris Penyakit Diabetis !

Biasa dengar tak, mak atau bapa ada Diabetis, orang akan cakap nanti anak-anak & cucu pun akan dapat Diabetis ? Tak pasal-pasal segala keturunan semua disebut ! Sebab Diabetis selalu dikaitkan dengan penyakit keturunan.

Tapi dalam Al-Quraan pun ada sebut, Allah takkan ubah nasib sesuatu bangsa tu kecuali mereka sendiri untuk mengubahnya.

Bermakna untuk Diabetis yang sering dikaitkan dengan penyakit keturunan ni mesti ada cara untuk mengubahnya!

Mengubah cara kita mengambil makanan dan minuman manis, kawal berat badan, hindari dari merokok, jadikan bersenam sebagai rutin. Pendekkata kita ubah kebiasaan yang tak sihat kepada lebih sihat!

Lagi satu ambillah suplemen yang baik, telah melalui ujian klinikal membuktikan ia selamat dan berkesan walau di ambil untuk tempoh jangkamasa lama.

Salah satu suplemen yang bagus untuk pewaris Diabetis adalah Vivix. Sebab salah satu fungsi Vivix adalah menghentikan genetik penghidap Diabetis.

Anda sebahagian dari 'pewaris' penghidap Diabetis?

Bulan ni bukan bulan offer untuk Vivix, tapi dengan pembelian 2 botol Vivix anda akan dapat keahlian percuma, beg dan mug istimewa tu!

Berminat dengan Vivix ?

Wassapp saya di 012-6816979

Tuesday, February 21, 2017

Betul Ke Minum Vivix Muda 25 Tahun ?

Sesekali minum Vivix dalam botol. Botol ni beli kat Mr D.I.Y aje.

Eh! Bukan nak cerita pasal botol tu.

Nak cerita, siapa minum Vivix menjadi lebih muda 25 tahun !

Bukan bererti umur 50 tahun menjadi 25 atau umur 25 tahun jadi bayi!

Bukan lah!

Bukan muda pada fizikal atau umur, tetapi sel-sel kita jadi lebih muda.

Semasa kita kecil, banyak sel baru terhasil dan kadar kematian sel kurang berbanding bila kita berumur macam sekarang, sel mati lebih cepat berbanding sel baru.

Vivix ni bantu panjangkan jangka hayat sel. Bila sel muda, kurang lah risiko untuk dapat penyakit.

Macam tu kekdahnya ! Bukan telan Vivix ada yang jadi bayi ye!

Berminat nak mudakan sel ?

Wassapp saya di 012-6816979

Wednesday, February 8, 2017

February 2017 : Beli 1 PERCUMA 1

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 





 RM 52.50




 

RM 53.75




 RM97.50 

Berminat ? Wassapp saya di 012-6816979
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...