Monday, November 21, 2016

Khas Untuk Peminat Gajet !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hari ni, kita dan gajet macam telefon pintar berpisah tiada. Bila dah tengok lama-lama mesti mata rasa letih kan ?



Tahu tak 'cahaya biru' yang dihasilkan daripada gajet tu buat mata kita pedih, letih dan kering, lepas tu mulalah rasa gatal-gatal.

Merehatkan mata setelah menggunakan untuk beberapa ketika dengan melihat tumbuhan hijau amat digalakkan. lagi satu mengambil makanan semulajadi yang berwarna jingga dan kuning sangat baik untuk mata.

Shaklee pun ada suplemen khas yang bagus untuk mengguna gajet-gajet canggih ni. Suplemen ni memang saya ambil setiap hari, tapi tak tau pun yang ia bagus untuk pengguna gajet tegar !

Suplemen yang saya maksudkan adalah Carotomax dan Omega Guard.

Masa kat kelas Shaklee, saya belajar bahawa Lutein dan Zeaxanthin dalam Carotomax berfungsi sebagai pelindung semulajadi yang melindungi mata dari menyerap cahaya biru yang membuatkan mata letih dan kering.


Lagi satu adalah Omega Guard, yang kaya dengan Omega 3 diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan air mata bagi melembabkan mata supaya mata tak terasa kering.


Anda pengguna tegar gajet ? Sayang mata kan ?

Nak dapatkan suplemen ni ?

Wassapp saya di 012-6816979


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...