Thursday, October 20, 2016

Perlindungan 20 Kali Ganda !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Makin lama makin tak tau ! Selama ni saya telan benda ni sebab ia mengekalkan 'kuasa' cermin mata saya, mata rasa sihat, tidak kering dan lebi awas bila memandu pada waktu malam.


Semalam saya membaca blog Cikgu Shaklee saya, Puan Norita mengenai vitamin 20 kali ganda ni ! Beliau dapat ilmu ni masa kelas Nutrisi Shaklee yg di adakan di Kuala Terengganu. Lama saya tak hadir ke kelas Shaklee. Kat Muar pun dah lama tak ada. kali terakhir dibuat kat Muar Bulan Januari kalau tak silap saya.

Ok, dalam kelas tu mengatakan vitamin ni 20 kal ganda dari Vitamin C. Ia menghapuskan 20 radikal bebas berbanding Vitamin C hanya menghapusn 1 radikal bebas.
 
Amenda Radikal Bebas ni ? Ia adalah sel jahat yang merosakkan DNA tubuh kita. Jika tidak dikawal ia boleh menyebabkan penyakit dan  jika dah terlalu teruk ia boleh sebabka ketumbuhan atau kanser.

Takut kan ?

Vitamin apa yang saya maksudkan ni ? Ia adalah CAROTOMAX !


 
Saya ada terbaca kat nota Shaklee lama saya, gabungan Vitamin E, Vitamin C dan Carotomax bukan sahaja untuk kulit yang cantik, tetapi ia sangat bagus sebagai gabungan mantap lagi ummpp ! untuk menjaga kesihatan kita mencegah dari penyakit kronik.

Betul ke Carotomax ni bagus untuk kulit ? Saya ada kawan seorang yang berusia 54 tahun, dahulu wajahnya penuh dengan jeragat, sejak beliau amalkan Coroomx secara konsisten dalam setahun, jeragatnya semakin menipis. Kenapa lama sangat nak menipis ? Barangan Shaklee bukan telan hari ni esok jadi cantik! Sebab ia memastikan sel dapat menjalankan fungsinya secara normal, contohnya bertukar ke sel baru setiap 90 hari. Lagipun jeragat tak tumbuh dalam masa sehari kan ?

Berminat tak nak cuba Carotomax ?

Boleh wassapp saya di 012-6816979

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...