Friday, October 14, 2016

Bila Saya Bertukar Menjadi OPAH !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Hai! Anda pernah tak sertai projek dengan anak-anak kat sekolah macam saya dan ibu bapa di sebuah sekolah ni buat ?

Hari tu saya bertukar peranan menjadi opah yang suka bercerita sambil dikelilingi oleh 'cucu-cucu' ! Memang 'win' lah!




Best apa, tapi dalam hati berdoa supaya budak-budak ni faham sebab saya kalau bercakap laju. Tapi takpe, kawan baik saya menterjemahkan dalam Bahasa Cina.

Budak-budak seronok suruh saya cerita lagi dan lagi, lain kalilah ye ! Dah pukul 7:30pagi - masuk kelas !

Berminat nak jadi ahli Shaklee ? Wassapp saya di 012-6816979


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...