Friday, August 5, 2016

Testimoni Osteomatrix Sendiri !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Mula-mula saya ambil Osteomatrix sebab sakit tumit kira-kira 7 tahun lepas.  


Ketika itu saya alami sakit tumit, penjual Shaklee (sekarang upline ye !) bagi tahu itu tanda kekurangan kalsium, lalu dicadangkan ambil Osteomatrix dan Vitamin E. Vitamin E ini untuk melegakan urat saraf.

Satu botol Osteomatrix memang untuk sebulan bagi orang dewasa. Satu botol Vitamin E untuk 4 bulan. Seingat saya makan sebotol Osteomatrix ni pun masih tak menyembuhkan sakit tumit yang saya alami. 

Tanya penjual katanya badan kita ambil masa 90 hari untuk lihat hasilnya dan, penyakit datang macam ribut dan sembuhnya macam semut !

Ok, sabar... Makan lagi Osteomatrix dalam iye tak iye aje rasa sakit akan sembuh !

Kalau tak silap masuk botol ke tiga baru sembuh sakit tumit !

Walau dah sembuh, saya terus amalkan Osteomatrix sebab perasan kekerapan kena serang migrain semakin kurang. Ditambah lagi masa tu saya ambil suplemen untuk menyusukan bayi iaitu Vitamin B, ESP, Alfalfa dan Vitalea. Kira memang pakej lengkaplah ! - Barangkali mudah kena migrain sebab kurang nutrisi dalam badan saya, jadi bila dah lengkap memang jarang kena migrain ! Apalagi Vitamin B dan ESP gabungan terbaik 'halau' migrain.

Lagi satu, Osteomatrix ni amat membantu untuk mudah bangun dari tidur. Macam ada jam loceng pula kat telinga tau ! Sebab Osteomatrix bantu kita tidur nyenyak supaya tubuh kita dapat rehat sepenuhnya. Bila tubuh dah cukup rehat, automatik kita akan mudah untuk bangun pagi. Itu salah satu sebab kenapa perlu ambil Osteomatrix kena ambil sebelum tidur - jadi ubat tidurlah kiranya!

Apa testimoni Osteomatrix anda ? Pernah alami cerita macam saya ni ?

Nak cuba tak? Bulan ni beli 2 botol Osteomatrix diskaun 5% tau !

Boleh wassapp saya di 012-6816979

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...