Friday, February 26, 2016

Terjangkit Selsema Dengan Kawan Sebelah ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Pernah tak alami keadaan, kawan sebelah anda selsema, esoknya anda pula selsema ?

 
Suatu waktu dulu, saya pun macam tu bahkan, lebih teruk. Dulu saya naik bas pergi balik sekolah, bila orang kat sebelah selsema, esoknya saya pula selsema. Kadang-kadang dia cuma bersin aje pun ! Jadi dalam  sebulan mesti ada seminggu lebih saya selsema. Tu baru bab selalu selsema, belum lagi migrain. 

Bila menyusukan bayi, lagilah kerap kena selsema. Bukan aje saya, anak pun sama.

Sangat tak sihat !

Bila sertai Shaklee, baru saya tahu itu tanda-tanda sistem imun dalam badan saya lemah. Jadi vitamin pertama yang saya ambil untuk masalah itu adalah Vitamin C, tapi macam tak ada kesan sebab dah lama sangat kan kerap selsema ni, sejak dari zaman sekolah menengah. Jadi, seorang leader Shaklee cadangkan ambil Nutriferon.



Kalau rasa-rasa nak selsema, ambil Nutriferon setiap hari bersama Vivix dan Vitamin C. Masa mula-mula  ambil gabungan suplemen tu, selsema juga tapi kesan-kesan macam moody, sakit kepala , rasa nak tampar orang tak ada. Lagi satu tempoh masa selsema singkat.

Bila dah lama-lama, selsema juga, tapi tempoh tak lama, dalam 4 hari aje.

Seronok tau bila selsema tak lama tak de effect pelik-pelik ! Bila kita kerap selsema ni sangat tak selesa. Sebab bila nak bercakap rasa macam tak kuat padahal ketika kita selsema pendengaran kita sendiri macam terbatas. Kemudian rasa letih, sakit kepala, senang marah-marah - iyelah sebab serba serbi tak selesa !

O ye ! Anda tergolong daripada mereka yang mudah selsema ?

Jom, tingkakan tahap kesihatan anda. Rajin-rajin bersenam, tukar diet pemakanan kepada yang lebih baik dan sokong dengan pengambilan Nutriferon yang melalui ujian klinikal mampu meningkatkan sistem imun badan kita. Di uji dalam maklmal selama 40 tahun baru dipasarkan dan diperbuat daripada tumbuhan supaya berkesan dan selamat !


Nak dapatkan Nutriferon ? Bulan ni beli 2 kotak diskaun 5 %.

Hubungi saya di wassapp 012-6816979




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...