Tuesday, January 19, 2016

Selsema Dan Hidung Tersumbat Atau Batuk tak Henti-Henti ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pernah tak alami selsema, dahlah sakit kepala, hidung tersumbat, sukar nak tidur malam ? dah tu bila tidur malam tanpa kita sedar meleh air hidung. Jadi, sebelum tidur perlu sediakan sapu tangan untuk mengesat hingus. Kemudian rasa tak puas, guna buju sapu tangan sumbat dalam hidung. Pernah buat ? 



Atau, batuk tak henti-henti atau ada orang panggil batuk kokol ? Memang tak selesa bila saluran pernafasan kita dijangkiti virus. Mood pun boleh jadi swing.

Pada bulan lepas saya alami batuk dan selsema. Terdetik kat hati saya dah dekat setahun saya tak kena batuk dan selsema, mesti kali ni teruk. Lalu saya ambil 6 biji Vitamin C bukan sekaligus. Dalam sejam sebiji dan bancuh satu sudu teh Vivix bersama 1 sacket Nutriferon dan minum. Kemudian sebelum tidur, saya bancuh satu sudu teh Vivix lagi, kali ni tanpa Nutriferon.


Alhamdulillah selsema dan batuk selama 4 haru sahaja dan cuma satu malam hidung tersumbat. Alhamdulillah ! Stail badan saya kalau dah lama tak kena selsema dan batuk, sekali kena kadang-kadang sebulan baru sembuh.

Alhamdulillah kali ni cepat baik !

Lagi satu tip yang saya dah cuba, kalau kita jenis orang sebelah kita selsema atau batuk, esok kita akan terjangkit sama elok kita 'protect' diri kita dengan amalkan Vivix. Sebab tu tanda badan kita memang mudah terjangkit dengan virus. Sekurang-kurangnya kalau kita jenis mudah kena selsema dan batuk, amalan minum Vivix ni (dengan izin Allah) bantu kurangkan kekerapan kita kena selselma dan batuk. Saya ingat tip ni memang kebetulan dan 'kena' dengan saya, tapi tip ini juga yang disampaikan oleh Nutrinionist Shaklee bagitahu suplemen apa yang bagus untuk mereka yang macam ni !

Jadi, ambil Vivix bukan setakat awet muda, cegah risiko sakit kronik(dengan izin Allah), ia juga bantu tingkatkan antibodi badan kita agar tak mudah kena virus jangkit berjangkit contohnya selsema dan batuk.

Nak cuba Vivix ? Bulan ni beli 2 botol diskaun 5 % dan keahlian percuma.

Hubungi saya di wassapp 012-6816979

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...