Saturday, December 12, 2015

Dah Ambil Sekotak Kologen, Tapi Takde Kesan Macam Testimoni pun ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pernah rasa nak bagi 'statement kat atas tu ?'

Sebenarnya bila kita ambil Shaklee Collagen Powder (SCP) ni,  ia akan pergi dulu ke bahagian yang paling penting dalam tubuh kita, sebagaimana rumusannya yang menyokong kecantikkan anda dari dalam keluar. Sebab tubuh kita yang lebih tahu keperluan nutriennya berbanding kita.

Faktor usia yang semakin meningkat menyebabkan kologen akan 'digunakan' dibahagian dalam tubuh kita dulu. Sebab tubuh kita semakin kurang menghasilkan kologen malah kologen yang ada semakin rosak akibat faktor usia itu sendiri dan persekitaran. Malah, bila usia kita 35 tahun ke atas, kita dah kehilangan 65 peratus kologen dari tubuh kita..
 
Barangkali kologen ini akan pergi ke bahagian sendi kita dahulu untuk kurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi, barangkali mata kita dahulu sebelum kesannya di kulit dan akhir sekali barulah di rambut.

Sedikit tip kalau kita dah ambil kologen tapi masih tak nampak kesan adalah, teruskan pengambilan secara konsisten dan ada baiknya tambah pengambilan supaya cepat nampak kesan seperti yang kita mahukan.

Kalau diikutkan pada ujian klinikal pun mengambil masa 8 minggu baru nampak kesan tau !




Nak cuba SCP ? Bulan ni istimewa, beli 2 kotak diskaun 5%.

Hubungi saya di WA 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...