Saturday, October 24, 2015

Vitamin E Hilangkan Sakit Tumit !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Suatu masa dulu saya mengalami sakit tumit. Setiap kali bangun tidur atau bila bangun setelah duduk lama, maklumlah kerja banyak duduk ! Bila berjalan siap terjengkit-jengkit menahan sakit.


Lalu saya borak-borak dengan N, lalu bertanya ada ke vitamin yang boleh hilangkan sakit tumit ? Lalu jawab N ambil Vitamin E dan Osteomatrix dengan konsisten. Maksud konsisten tu adalah setiap hari, bukan makan ikut suka hati ! Lagi satu pesannya kalau kita suka minum ais, ambil sekali Omega Guard.

Saya teragak-agak nak cuba sebab Vitamin E ni macam mahal harganya pada saya masa tu. Apatah lagi perlu tambah dengan Osteomatrix yang memang sebotol tu cukup-cukup aje untuk sebulan. Tapi, bila fikir-fikir balik wang boleh cari, tapi bila dah sakit nak berjalan pun macam apa - apa salahnya keluarkan sedikit.

Ok, saya cuba. Minggu pertama tak de perubahan. Tanya N lagi, dia cakap cuba at least sebulan. Oh! Lama tu ! Sebab vitamin bukan ubat yang hari ni ambil esok sembuh ! ha3! terkena sebijik ! Masa tu baru kenal Shaklee. Jadi ahli pun tidak lagi. Memang semua blur !

Bila sebulan nampak mula berkurangan kesakitan itu. Masuk bulan ketiga Alhamdulillah hilang kesakitan itu. Bukan aje sakit tumit hilang. Kulit pula menjadi semakin lembab. Parut jerawat dan jerawat semakin kurang. So, masa tu terus jadi ahli Shaklee bawah N.

Ada mengalaminya tak ? Nak cuba cara Shaklee ?

Sementara Vitamin E masih ada offer ni, beli 1 percuma 1 disepanjang Oktober 2015 ni dapatlah !



Saya untuk dihubungi di wassapp 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...