Sunday, October 18, 2015

3 Fakta Terbaru Mengenai Kelebihan Minyak Ikan !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saya terbaca kat sebuah majalah tentang minyak ikan ni. Saya baru tau. Awak-awak semua dah tau belum ? Ke saya aje yang belum tahu. Ok saya kongsi !
1- meningkatkan kemampuan anak membaca

2-menyhatkan gigi dan gusi

3-mengurangkan keinginan makan junk food dengan memainkan peranan 
   penting dalam merendahkan kemampuan karbohidrat dan lemak tepu  
   dengan menghalang kawalan otak terhadap keinginan untuk makan. 

Dah tau belum ?

Nak dapatkan minyak ikan Shaklee ? 

Hubungi saya di wassapp 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...