Tuesday, September 29, 2015

Scrub Muka Yang Boleh Di pakai Setiap Hari !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Scrub muka seperti yang kita tahu tak tak boleh ambil setiap hari walaupun dari jenis yg halus sebab ia akan buat semakin mengaktifkan kelenjar minyak maka bagi yg kulit berminyak ia akan menjadi semakin berminyak. Lagi satu jika dipakai setiap hari boleh buat pori semakin membesar dan mencederakan struktur kulit.

Tapi scrub muka Shaklee ni best, sebab boleh di pakai setiap hari malah boleh dipakai 2 hingga 3 kali sehari. Nama scrub ini adalah Nutriwhite Makeup Remover. Memang tak ada perkataan 'scrub' kat nama tu. Tapi saya anggap ia macam scub kerana kandungan tunas pokok Bic yang berfungsi menghilangkan sel mati.


 
Istimewanya scrub ini walau dipakai banyak kali sehari, ia tidak mengeringkan kulit, sebaliknya ia meninggalkan selapisan rasa lembab kat kulit.
 
Suka pakai ia setiap hari sebab kurangkan kulit berminyak, cepat kecutkan jerawat. Sangat sesuai untuk remaja yang alami kulit berjerawat selain pengambilan suplemen secara konsisten !
 
Walaupun namanya makeup remover, tapi sesuai juga untuk lelaki yang nak berbedak pun memang taklah kan ? sebab ia bantu singkirkan minyak-minyak kat kulit muka dan debu-debu, apatah lagi kala cuaca berjerebu sekarang ni.


Lagi satu, pengambilan yg kerap bantu hilangkan jerawat halus dan merapatkan liang roma sebab ia membantu membersihkan liang roma yg tersumbat. Malah bantu hilangkan blackhead kat hidung.

Nak cuba?
Besar ni bekasnya. 150gm. Harga tak sampai RM100 pun !


Hubungi saya untuk pertanyaan, pembelian atau cara nak jadi ahli di 012-6816979 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...