Friday, September 11, 2015

Pada Saya Daily Defense Whitening Essence Bantu Cerahkan Tompok-Tompok Hitam

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Saya baru aje beli Daily Defense Whitening Essence ni. Tak sampai sebulan. 


Jadi apa yang boleh saya share tentang keistimewaan essence ni,
#Ia mudah diserap oleh kulit, memang takkan ada rasa melekit kat kulit dan strukturnya ringan. 

#Ia adalah dari tumbuhan herba, ada sedikit bau herba yang ringan tapi bila dah sapu kat kulit dah takde bau herba tu. Jadi tak delah kita berbau herba sepanjang jalan. Memang tak ada !

Sesuatu yang saya perasan walau baru pakai belum sebulan pun, adalah sedikit tompok-tompok hitam kat kulit saya dah semakin pudar, sekali imbas dah memang tak nampak. Best sangat walau taklah banyak pun !

 
Saya nak tengok apalagi jadi selepas beberapa bulan ambil essence ni.

Di samping tu saya nak share apa lagi keistimewaan essence ini melalui ujian klinikal :-

*membantu mencerahkan dan menegangkan kulit
*mengimbangi pigmen
*mengandungi Vitamin C aktif untuk memperbaiki kulit serta buat wajah berseri

Walaubagaimanapun, adalah sangat baik jika kita amalkan penjagaan kulit luaran diikuti pengambilan suplemen juga. Suplemen yang sangat bagus untuk hilangkan jeragat adalah Corotomax, Vitamin C, ESP, GLA dan Vitamin E.

Nak cuba skincare atau suplemen Shaklee ?

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...