Friday, September 4, 2015

Nyahkan Bra Fat !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Bra fat. Ada yang panggil donut mendonut yang bererti macam kita bancuh donut, bila dah kembang ia melimpah keluar. Ada juga yang panggil babat. Walau apa pun gelaran yang signifikan, ia merujuk pada gambar ini.





  

Anda alami ? Atau tak perasan, sebab kita lebih nampak lemak berkrim kat perut, paha. Tapi sesekali cuba tengok belakang kita melalui cermin. Ia terjadi tak kira orang tu berbadan besar atau berbadan kecil. Cantik tak ? He3!

Semalam, masa 'meronda-ronda' kat blog orang saya sangat tertarik dengan petua yang diamalkan untuk atasi bra fat ni. Beliau menyatakan 2 tip yang diamalkan ambil masa selama lebih kurang 6 bulan untuk berjaya.

Cara pertama yang dia amalkan adalah dengan menggunakan bra yang betul. Guna bra yang menyokong penuh belakang kita. Supaya tak ada lebihan yang melimpah keluar.







Kedua, lakukan senaman untuk menyingkirkan bra fat ini. Ada banyak senaman yang boleh kita lakukan. Boleh google. Salah satunya senaman di bawah ini.



Lagi satu, siapa yang amalkan Lecithin akan dapat rasa bra fat dia makin mengecil. Perasan tak ? Fungsi Lecithin ini salah satunya adalah untuk mengemulsi dan metabolisme lemak.


Jadi bayangkan jika anda gabungkan ketiga-tiga ini sebagai rutin harian, rasa-rasanya tak sampai 6 bulan anda akan berjaya singkarkan bra fat ini.

Yang penting kita nak cantik dan sihat, walau ambil sedikit masa.

Nak cuba Lecithin ?

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...