Wednesday, August 5, 2015

Anda Alami Alahan Pada Tangan Akibat Bahan Cuci ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Salah satu puncanya adalah akibat bahan pencuci yang kita gunakan setiap hari. Paling mudah dalam satu hari entah berapa kali kita cuci pinggan mangkuk. Nak-nak pada musim perayaan macam sekarang ni.

Alahan pada tangan ni buat kulit tangan kita ni macam semakin menipis, mudah terluka kan ?

Cara yang paling mudah, tukar sabun cuci pinggan kita, supaya ia alahan kulit tak berulang-ulang. Saya suka pencuci pinggan ni. Buihnya ringan. Tuang sedikit dah mencukupi. Kalau tak kita membazir airlah, sebab buihnya banyak.
Untuk atasi kulit yang alah tu, sapu losyen ni. Ia cepat menyerap pada kulit, tak meninggalkan kesan berminyak-minyak pada tangan. Losyen ni pun bagus jika disapu ditumit.

Nak cuba ?

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...