Monday, May 25, 2015

Anak Anda Hadapi Masalah Asma ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Saya tertarik dengan satu artikel ni. 

Shaklee Di Muar


Barangkali kita sukar untuk konsisten bagi  mendapatkan ikan-ikan di atas, apakata kita cuba berikan anak-anak kita yang menghidap asma suplemen minyak ikan secara konsisten sebagai usaha kita.

Nak cuba minyak ikan Shaklee atau diberi nama Omega guard ? 

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Sunday, May 24, 2015

Apakah Hobi Anda ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Hari ini hari minggu bagi anda yang berhari minggu. Kat Johor ni Ahad hari bekerja. Kalau tak bekerja, apa anda buat ? Apa hobi anda ?

Lately, suka tanam pokok bunga. Baru sedar selama ni ada bakat tanam pokok bunga.





Sedikit info mengenai hobi, kajian yang diterbitkan dalam Journal Neurology ini mendedahkan selain teka silang kata, membaca, menulis atau melakukan apa saja hobi yang memerlukan anda berkreativiti macam membaca, berkebun membantu otak berfungsi 30 peratus lebih baik pada hari tua.

Kalau anda rasa rutin harian anda sama aje, ambillah makanan untuk minda macam Omega Guard, Lecithin untuk membantu fungsi otak anda pada hari tua.

Saya untuk dihubungi di talian 012-6816979 atau emailkan noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Saturday, May 23, 2015

Urin Kuning Bila Ambil B Complex Shaklee Tanda Yang Bagus ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Ada ramai yang mengadu kenapa bila ambil Vutamin B Shaklee air kencing bertukar warna menjadi kuning. Macam menakutkan aje !

Warna kuning Vitamin B Complex Shaklee terhasil daripada campuran Riboflavin atau B2 yang antara lainnya berperanan untuk metabolismekan karbohidrat, lemak dan protein kepada tenaga. Menghasilkan darah merah dan menjaga saraf.

Macamana cara nak mengatasi air kencing berwarna kuning ini ? Tak lain tak bukan banyakkan mengambil mengambil air masak yang mencukupi supaya ia dapat diserap oleh badan. Kalau masih kekuningan juga, jangan bimbang sebab ia tanda yg amat bagus. Sebab itu tanda badan kita cukup kandungan Vitamin B. Kalau air kencing jernih aje walau kita ambil 2 biji Vitamin B, itu tanda badan kita kurang Vitamin B sebab ia diserap habis tiada yang terbuang.

Jadi, jangan takut jika ambil Vitamin B air kencing berubah jadi kuning !

  • Nak cuba Vitamin Complex B Shaklee yang punya kadar ke boleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti ni ?
  • Baik untuk mereka yang menghidap migrain !
  • Baik untuk mereka yang sering hadapi PMS !
  • Selalu stess dengan tugas-tugas harian !
  • Nak kulit cantik ?
  • Nak selalu bertenaga ?

Set gabungan Vitamin B mana yang popular ?
Set kesihatan optima - Vitalea, Vitamin B, Vitamin C
Set ibu menyusu - Vitalea, Vitamin B, Vitamin C, Osteomatrix, Alfalfa, ESP, Omega Guard
Set basic kulit - Vitamin B, Vitamin C dan Vitamin E
Set ibu hamil - Vitalea, Vitamin B, Vitamin C, Osteomatrix, ESP, Omega Guard
 

Boleh cari saya dihubungi 
di 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Friday, May 22, 2015

Di Awal Kehamilan Selalu Muntahkan Balik Vitamin , Apa Nak Buat ?!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Ibu hamil bila pergi ke klinik pasti pulang dengan pelbagai jenis vitamin untuk membantu kesihatan ibu dan anak disepanjang kehamilan mereka. Persoalannya ramai yang di awal kehamilan tak lalu dan akan muntahkan balik vitamin yang ditelan tu kan ?

Satu tip yang saya pelajari dalam kelas Shaklee adalah - Ia adalah sesuatu yang ISTIMEWA yang perlu di hargai dan 'dilayan'. Bunyi macam pelik le pulak kan ? Maksudnya ia adalah sesuatu yang biasa. Jangan bimbang dan teruslah makan vitamin itu walau  tau ia akan 'terbuang'.

Sebab, jika anda ambil vitamin Shaklee yang memang dicipta untuk mudah diserap oleh badan, maka Insyallah pasti sedikit sebanyak ada vitamin yang mampu atau dapat diserap oleh tubuh badan. Contohnya Vitalea ni ia hanya ambil masa 7 minit untuk larut dan diserap oleh badan.

Jadi, kalau anda jenis tak boleh telan vitamin ketika hamil, teruskan pengambilan dan kena yakin mesti ada yang boleh diserap oleh badan.

Bulan ni set kehamilan ada sale melalui Kempen YES. Siapa yang dah jadi ahli tak beli, memang rugilah! Mana yang belum jadi ahli jomlah join anda akan dapat banyak penjimatan.

Saya untuk dihubungi ditalian 012-6816979 

Thursday, May 21, 2015

Salah Satu Sebab Kita Perlukan Vitamin

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Kita aje yang tahu adakah pengambilan makanan kita setiap hari seimbang dan badan kita mendapat nutrisi yang kita perlukan.


Nak cuba ambil suplemen ?

 Hubungi saya di talian 012-6816979 atau email saya di noorazrinnaplail@yahoo.com.my

Monday, May 18, 2015

Anda Sedang Alami Simptom-Simptom Di bawah Ni ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Anda sedang alami simptom-simptom di bawah ?
  • Kurang tenaga
  • Selalu pening-pening/ sakit kepala
  • Gusi berdarah
  • Mudah bercalar / lebam
  • Penghadaman tidak baik
  • Sukar bangun tidur
  • Mengantuk
  • Keinginan yang tinggi terhadap makanan manis
  • Gugup/Gementar/ Sedih
  • Kekeringan mata 
Anda rasa tak selesa ? Takut ? Jangan bimbang itu adalah simptom-simptom yang menunjukkan tubuh badan anda kekurangan nutrisi. Barangkali anda kata dah ambil makanan seimbang. Setiap hari. Tidak merokok. Kerap bersenam.
Namun, situasi di bawah barangkali boleh memberi anda sedikit andaian. 

Sebab kajian 30 tahun lalu terhadap lobak mendapati ia telah kehilangan
zat sebanyak 45% berbanding 10 tahun sebelumnya. Itu 30 lalu..
Sekarang? Tentu semakin kurang !


Sebab tu perlu topup dengan suplemen supaya dapat kembalikan kesihatan dan menjauhkan simptom di atas. 

Anda nak cuba suplemen untuk hilangkan simptom di atas tak ? Hanya perlukan suplemen yang BASIC sahaja.

Hubungi saya di talian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Wednesday, May 13, 2015

Daftar Ahli Shaklee Dan Keahlian Percuma Shaklee ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Anda mahu jadi ahli Shaklee ? 


Mudah sahaja, hanya melalui 2 cara iaitu CARA PERTAMA membayar RM80 untuk keahlian seumur hidup 

atau

CARA KEDUA membeli produk Shaklee dengan nilai lebih kurang RM700 dan akan mendapat keahlian percuma. 

Menjadi ahli bererti anda akan dapat membeli dengan harga ahli dan keistimewaan lain, contohnya Program YES Shaklee memang istimewa bagi mereka yang memang serius nak tambah pendapatan dengan Shaklee. Nak lagi istimewaa anda akan dapat sebotol Vitalea yang berharga RM94 sepanjang pendaftaran ahli baru sepanjang Mei 2015 hingga Oktober 2015.

Berapa point nak terus kekal jadi ahli Shaklee ?
Tak ada point untuk anda terus kekal sebagai ahli. Jadi jangan takut anda kena akan hilang keahlian dan kena bayar balik. 

Kalau jadi ahli kena beli barang sendiri ke ?
Tak adalah sampai macam tu. Saya akan bantu anda !

Terima kasih dan selamat menjadi ahli kumpulan kami !


Saya untuk dihubungi ditalian 012-6816979 atau email saya di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Thursday, May 7, 2015

Y.E.S Set Ibu Hamil


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Suplemen ibu hamil seharusnya jauh dari istilah mebina antibodi yang kuat sebab sedia maklum tubuh badan ibu hamil perlu rendah antibodi untuk keselesaan bayi berkembang dari segi fizikal dan emosinya. Jadi bagi ibu hamil, lupakan suplemen yang spesifik pada istilah nak cantik, nak tampil muda jelita pada kadar segera. Eheh !

Shaklee di Muar


Tapi, ibu-ibu hamil tetap boleh kelihatan vogue tanpa menjejaskan kehamilan, malah bayi dalam kandungan juga memperolehi manfaat yang besar pada perkembangannya. Jadi, suplemen yang ibu boleh cuba seperti di bawah :-


SET 1 - 1st Termister
Vitalea @ Multivitamin
B Complex
Vitamin C
Ostematrix (Kalsium Magnesium)

SET 2 - 2nd Termister
Vitalea @ Multivitamin
B complex
Vitamin C
OMEGA GUARD 

Supplements lain jika selalu lemah dan tidak bertenaga ialah,
Energizing Soy Protein


Sedikit penerangan

B Complex
Terdiri daripada lapan vit B beserta Folic Acid dan Biotin. Perlu bagi urat saraf dan sangat penting bagi ibu hamil.


Vitamin C
Melindungi sel , penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan dan juga sangat penting untuk gusi dan gigi yang sihat. Ianya juga membantu dalam penghadaman zat besi di samping Vitamin C meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.


Multivitamin (Vitalea)
Mengandungi 12 vitamin dan 7 galian. Tidak mengandungi pewarna dan ianya adalah produk pertama yang ditemui oleh founder Shaklee.


Omega 3 (Omega Guard)
Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari petingkat awal pembentukan. Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak. Penting juga untuk si ibu sebab selalu terjadi ibu menjadi lupa-lupa selepas bersalin. Biasanya terjadi sehingga 3 bulan selepas bersalin. Malah dikatakan ibu yang menjalani proses bersalin secara caeser lebih berisiko menghadapi masalah lupa-lupa ini.

Kalsium (Ostematrix)Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi. Tidak mengandungi lemak berbanding bagi ibu yang hanya bergantung dengan produk tenusu. Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna. Membaiki ransangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.


Energizing Soy Protein (ESP)
Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak. Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protien yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. Selain itu ia juga dikatakan dapat membantu masalah hb rendah yang dihadapi sesetengah wanita hamil.

Istimewanya bulan ini ada offer best untuk set kehamilan, apatah lagi jika jadi ahli sebab dapat Vitalea yang berharga RM94 secara percuma.
 
Nak cuba jadi pengamal suplemen ?

Mari hubungi saya ditalian 012-6816979 atau email saya di noorazrinnapalil@yahoo.com.my.  




Tuesday, May 5, 2015

Vitalea Percuma ?!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Tahun ni genap 100 tahun Vitalea dicipta dan berada dlm pasaran dunia.
Malah menjadi multivitamin pertama yg dicipta di dunia.



Istimewanya Vitalea ni akan diberi percuma dgn pendaftaran dan membeli 1 lagi suplemen waima Zink sempena 100 tahun Vitalea dicipta.

Kalau anda memang pengamal Vitalea macam Tun M dan belum jadi ahli. Inilah masanya nak dapatkan Vitalea percuma.

Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.
Kandungan setiap vitamin dan galian dalam Vitalea itu ditetapkan hanya mengikut keperluan dan tidak berlebih-lebihan. Kerana sesetengah multivitamin yang berada dalam pasaran mengandungi kuantiti setiap vitamin pada kadar yang banyak dan ini akan menyebabkan badan merasa panas dan dehydrate.
Nak Vitalea percuma ?
Hubungi saya di 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnpalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...