Monday, April 13, 2015

Skincare Shaklee

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Biasa saya bercerita tentang set suplemen untuk kulit, tapi sebenarnya Shaklee pun ada skincare ni. Kat bawah ni skincare Shaklee yang saya pakai. Saya gabungkan dari Set NutriWhite dan Enfullse. Cleanser saya guna Nutriwhite manakala toner dan pelembab saya guna Enfullse.


Pelembab dan skincare rasa-rasanya saya guna sampai 6 bulan baru habis. Tapi toner rasanya dah lebih 6 bulan tapi tak habis-habis. Sebab guna sikit aje dah mencukupi. 

Ketiga-tiga ni buat kulit tak rasa pedih atau tegang. Tip saya bila guna pelembab ni guna sedikit aje, sebab dah namanya pelembab kalau guna banyak-banyak takut terasa berminyak.

Kat bawah ni adalah keistimewaan skincare yang saya ambil dari web Shaklee.

NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit

Hydrating Toner
  • membersihkan dan melegakan kulit, serta menyediakannya untuk rawatan Enfuselle.
  • Terbukti secara klinikal
  • Meneutralkan kemudaratan kulit akibat tindak balas dengan besi dalam air paip
  • pH yang seimbang
  • Rumusan tanpa alkohol menyejat dengan cepat tanpa mengeringkan kulit
  • Melindungi lapisan minyak semula jadi kulit, membersihkan dan melembutkan kulit dengan ekstrak witch hazel dan kamomil

Hydrating Moisturizer

  • Krim yang kaya dengan pelembap, tanpa minyak dan tidak melekit ini bertindak pantas untuk menghidratkan kulit serta menyerlahkan kehalusan dan keanjalan kulit.
  • Terbukti secara klinikal
  • 102% peningkatan keanjalan kulit dalam tempoh 28 hari
  • 195% pengurangan garis-garis halus dalam tempoh 28 hari
  • 21% pengurangan kedutan dalam tempoh 28 hari
  • Kesan yang ketara dapat dilihat dengan serta-merta, dan berterusan sehingga 24 jam
  • Garis-garis halus berkurangan dengan ketara
  • Hipoalergenik
  • Lembut dan menyegarkan
 
Namun, paling penting tentulah penjagaan kulit dari dalam, tentulah suplemen untuk kulit. Paling basic Vitamin C, Vitamin B, Vitamin E. Kalau anda adalah masalah dengan ton kulit tak sekata tambah GLA complex. Kalau anda ada jerawat batu tambah dengan Garlic. Jerawat bernanah tambah Zink. ESP juga bantu kulit cantik. BANYAKNYAAAA.... Hubungilah saya untuk mengetahui keperluan kulit anda.

Hubungi saya di 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...