Friday, January 9, 2015

Skincare Saya !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Saya dah kenal skincare sejak zaman remaja. Tapi bertukar-tukar jenama mengikut trend terkini. Dan tak pernah kekal dengan satu jenama untuk tempoh yang lama walau setahun.

Namun dah tiga tahun saya dengan 3 sekawan ni. Bermula dengan NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser. Bekasnya gemuk, 6 hingga 7 bulan baru habis. 

Pelembab saya guna dari keluarga Enfusell. Pakai sikit aje, jadi memang lama baru nak habis. Toner ni pun macam tu. Selain sebagai toner, ia juga saya guna sebagai bahan untuk buat masker.  

Istimewanya ia tak buat kulit rasa pedih atau tegang sampai nak senyum pun seksa.

Paling penting dalam penjagaan kulit ni adalah suplemen yang kita amal seharian. Paling basic ESP, Vitamin E, Vitamin B dan Vitamin C.

Nak cuba ?

Hubungi saya di noorazrinnapalil@yahoo.com.my atau 012-6816979
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...