Tuesday, November 18, 2014

Bila Ibu Hamil boleh Ambil Omega Guard ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Ketika hamil dulu saya ambil juga Omega tapi bukan jenama Shaklee. Saya telan aje tak tau pun pada awal kehamilan tak berapa sesuai.


Bila join Shaklee baru saya tahu pada usia kandungan berapa bulan boleh ambil. Sebab tu pentingnya hadir ke kelas-kelas Shaklee. Sebab pesan Cikgu Shaklee saya bisness Shaklee di gerakkan oleh produk.

Ok berbalik pada isu asal, pada usia kandungan 4 bulan atau second trimister baru boleh ambil Omega Guard. Kebaikan mengambil minyak ikan ketika hamil ini bukan sahaja baik untuk ibu, malah bayi dalam kandungan.


Kebaikan pada ibu dapat mengurangkan masalah kerap lupa selepas bersalin yang di alami oleh ramai ibu termasuklah saya. Selain itu ia bagus untuk menangani tekanan yang kerap di alami oleh ibu selepas bersalin. 

Untuk bayi dalam kandungan pula ia memberi impak tahap kecerdikan dan kesihatan mata pada anak malah ia dikatakan akan memberikan keriangan dan kegembiraan pada bayi bila mereka lahir.

Nak cuba Omega Guard ?

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...