Saturday, July 19, 2014

Shaklee Menyumbang Untuk Israel ?

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kewujudan satu laman web yang dikatakan milik Shaklee US yang secara terang-terang mengatakan bahawa mereka menyumbang pada Israel. Isu ini boleh di katakan isu kitaran yang berulang-ulang. Laman web yang di maksudkan adalah :


Namun, bila click di lambang Shaklee tu keluar begini :



Mula-mula lihat pada logo Shaklee tu, di bawahnya terang-terang menulis 'pengedar bebas' di tambah lagi dengan perkataan 'My Shaklee Login' yang akan membawa kepada satu laman web yang selalu saya sebagai pengedar guna untuk beli produk Shaklee. Cuma bezanya ini US punya, saya guna Malaysia punyalah!

Lagi satu, tentang alamat web tu, kat bawah ni web rasmi Shaklee US. Perhatikan tulisan pada bawah logo Shaklee dan perkataan 'Member Login' yang membawa maksud untuk ahlinya di US bukan untuk individu sahaja.



Malah telah keluar kenyataan rasmi dari Shaklee mengenai isu ini.


Ibaratnya macam ni, saya dapat bonus dari Shaklee, lalu saya bayarkan zakat, lalu bayaran zakat saya tiada kena mengenai dengan Shaklee. Begitu juga isu sumbangan individu di atas kepada Israel. Tiada kena mengena dengan Shaklee.

Jadi, kalau anda nak membeli untuk kesihatan anda atau nak jadi ahli, jemput tanpa rasa ragu-ragu. Dan jadikan hasil kerja keras anda dalam Shaklee mampu menyumbang kepada sekian umat Islam.

Saya untuk dihubungi di talian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...