Thursday, September 19, 2013

Stok Vitamin Yang Saya Ada Pada 19 September 2013

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Saya pengedar Shaklee di Muar, di luar Muar saya akan courier. Berikut adalah senarai stok vitamin yang saya ada untuk hari ini. Mana yang tak ada tu dah ada orang 'book' atau memang dah tak de dalam simpanan saya.

CoQ10
Multivitamin/Vitalea
Vitamin B
Vitamin C Chewable
ESP
Meal Shakes
Performance Drink
Nutriferon
GLA Complex
Osteomatrix
AJHT
Garlic
Lecithin
Omega Guard
Zink

Ada yang berhajat ? Pembelian dan konsaltansi. 

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.mynoorazrinnapalil@yahoo.com.my.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...