Friday, September 20, 2013

Stok Shaklee Setakat 20 September 2013

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Salam Jumaat Yang Ceria Penuh Mahabbah,
Kat bawah ini adalah list suplmen yang ada setakat hari ini. Mana yang tak ada tu telah di 'book' oleh customer atau telah habis dalam simpanan saya dan sedang menunggu stok baru sampai.


CoQ10
Multivitamin/Vitalea
Vitamin B
ESP
Meal Shakes
Performance Drink
Nutriferon
GLA Complex
Osteomatrix
AJHT
Garlic
Lecithin
Omega Guard
Zink
Shaklee di Muar azrinna-kiosk


Saya melakukan COD di  Muar dan kawasan sekitarnya. Boleh ask saya maksud 'sekitar' tu. Manakala yang jauh saya akan courier ye ! 
Ada yang berhajat ? Pembelian dan konsaltansi. 

Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.mynoorazrinnapalil@yahoo.com.my.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...