Sunday, September 15, 2013

Pohon Mangga Kami Dah Mula Berbunga

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Just nak kongsi cerita tentang pokok mangga madu yang baru kami beli ni. Oleh kerana lambat sampai pasar tani, dapatlah kami pokok mangga yang macam tak berapa sihat dan cantik. Tapi dah alang-alang pergi beli jugalah. Letak di celah-celah pokok orked mak sementara rumah baru kami masih dalam proses pengubahsuaian. 

Dua hari lepas saya perasan pokok mangga ini dah mengeluarkan bunga dan pohonnya kelihatan subur tak macam masa baru beli tu.Orang kata kalau nak beli pokok buah-buahan, cari yang dah berbunga atau berbuah serta pokoknya subur. Tapi kes kami dah beli baru pokok subur dan berbunga. Orang kata kalau begitu, tanda tangan saya 'sejuk'. He3!
 
Shaklee di Muar azrinna-kiosk


Minggu depan siaplah proses pengubahsuaian rumah, bolehlah terus tanam di tanah. Mudah-mudahan ia akan terus subur dan akan cepat-cepat berbuah supaya boleh rasa nikmatnya bercucuk tanam. Disamping dapat memberi pada orang disekeliling saya.

Begitu juga dengan perniagaan Shaklee ini, mudah-mudahan tahun ini akan berkembang pantas dan dapat memberi sumbangan kepada mereka yang memerlukannya. Saya alu-alukan anda yang berminat nak jadi bisness partner saya, terutama yang mahu mendapatkan wang tambahan tapi malu menjual. Asalkan sentiasa berfikiran positif, agresif dan istiqamah.

Jika anda berminat mahu menjadi sebahagian daripada keluarga Jutawan Anis saya atau mahu membuat belian, hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...