Monday, September 2, 2013

Bangun Tidur Sakit-Sakit Badan

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Rasanya cukup tidur, tapi kenapa bila bangun rasa badan sakit-sakit macam tidur beralaskan lantai sahaja. Bukankah tidur untuk menyihatkan badan yang sakit dan menghilangkan keletihan ?

Pernah alami ?

Satu petua yang saya rasa amat berkesan untuk mengatasi sakit-sakit badan bila bangun tidur ni. Cuba bangun sebelum azan Subuh. Ada baiknya sekitar pukul 4.30 pagi dan mandi dengan air sejuk. Mulakan mandi dari kaki ke kepala. Lepas tu terpulang nak mandi macamana. Tujuan cara mandi macam tu adalah untuk membetulkan aura-aura yang bersimpang siur.

Shaklee di muar azrinna-kiosk



Lagi satu bangun pada awal pagi ni mengikut kajian Barat dari sudut sainsnya menyatakan sebelum terbit matahari, gas ozon memenuhi sebahagian besar ruang udara. Jika bangun awal pagi dan kita menghirup gas ozon itu dalam jumlah yang banyak, ia umpama 'suplemen' untuk saraf kita. Bila kita sakit badan kita akan rasa saraf kita macam bersimpul-simpul kan ? Pasti melegakan, apalagi bila mandi awal dengan air sejuk. Insyallah. Tak cuba tak tahu !

Bagi yang sering menghadapi masalah ini berulangkali, ada baiknya tambah dengan mengamalkan suplemen Osteomatrix dan AJHT. Mudah-mudahan sakit-sakit badan mudah hilang, maklumlah kitakan manusia biasa bukan Ultraman yang tak jauh dari sakit-sakit. Sebab salah satu fungsi suplemen bila kita jatuh sakit, untuk mudahkan sembuh. Insyallah. Mudah-mudahan.

O ye! Bila dah bangun awal pagi sementara menanti Azan Subuh apakata ambil masa yang berbaki itu untuk Tahajjud Cinta.Sebab pada waktu itu penuh dengan rahsia. Sehingga dalam riwayat daripada Abu Hurairah R.A bahawa Rasullah SAW bersabda,
"Allah turun ke langit dunia pada setiap malam ketika berlalu sepertiga malam pertama. Maka Dia berkata: "Aku adalah Sang Raja, Aku adalah Sang Raja, siapa sahaja yang memohon kepada-Ku maka Aku akan mengabulkannya, sesiapa sahaja yang meminta kepada-Ku maka Aku akan memberinya, siapa sahaja yang memohon ampunan kepada-Ku maka Aku akan mengampuninya. Dia tetap seperti itu hingga munculnya cahaya fajar"

Anda nak cuba amalkan Osteomatrix dan AJHT ? hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...