Monday, August 26, 2013

Testimoni AJHT Dari Saya

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Cerita saya ketika minggu terakhir sebelum menamatkan pengajian di UUM, saya telah mengangkat 14 kotak besar yang berisi buku dan keperluan lain sepanjang pengajian selama 4 tahun. ( Bukunya sikit aje, yang lain ? ) Memang banyak dan memang berat. Packing, angkat dan hantar di UUM Mall untuk di pos melalui Service Courier.  Sudahlah tinggal di tingkat 4 Kolej Kediaman Telekom, di tambah lagi dengan UUM kaya dengan bukit bukau. Hantar kotak-kotak menggunakan troli okey ! Tiada kenderaan sebab saya tidak boleh memandu ketika itu ! Kesannya saya mengalami belakang pinggang. Sangkanya akan baik dengan sendiri.




Rupa-rupanya bertahun-tahun saya menahan kesakitan setiap kali membongkokkan badan. Terasa ngilu bila mahu membongkokkan badan. Bertambah buruk bila hamil dan selepas bersalin. Lalu ketika mengenali Shaklee semasa menyusukan bayi saya beritahu N yang saya menghadapi masalah sakit belakang dan tumit, lalu N cadangkan saya ambil Osteomatrix. Setelah mencuba selama 3 bulan Alhamdulillah tidak lagi rasa ngilu bila nak membongkokkan badan.

Namun, habit saya yang suka menulis dan membaca, sambil bertiarap bawa padah. Habit ni memang sejak zaman sekolah hingga sekarang bawa kesan sejak mengalami sakit belakang pinggang. Bila nak bangun memang sukar, rasa amat sakit dan kebas di bahagian belakang terutama jika tiarap dalam tempoh masa yang lama terutama ketika menulis blog lah, tentunya !

Lalu saya cuba AJHT, dan sebenarnya saya baru cuba sempena promosi harga menariknya sepanjang Ogos 2013 ini. Memang baru sangat mencuba ! Menariknya, Alhamdullah semakin kurang sakit belakang walau lama menulis blog sambil tiarap. Tiada lagi rasa kebas dan kesukaran nak bangun. Paling istimewa baru makan beberapa hari ia telah menunjukkan kesan. 

Shaklee Di Muar azrinna-kiosk


Sesuailah dengan ujian klinikal dari Shaklee yang membuktikan pengambilan AJHT selama 5 hari berturut-turut dapat memberi kesan positif  melalui :-
  • pada keselesaan sendi
  • pergerakan lebih mudah
  • kemampuan yang lebih baik untuk aktiviti harian.
Alhamdulillah ! Iyelah, ubat, suplemen adalah wasilah. Sesungguhnya yang menyembuhkan Allah jua !

Jika anda juga sebahagian dari saya yang mengalami sakit belakang, saya syorkan untuk mencuba Osteomatrix, AJHT dan jika anda kaki minum ais, tambah dengan Omega Guard. Walau kosnya sedikit besar namun demi kesihatan yang tiada galang gantinya, mengapa tidak ?!

Saya untuk dihubungi ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...