Wednesday, July 31, 2013

Perut 'Stres' Di Bulan Raya

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Itu adalah isu dalam Majalah ISihat bulan Ogos 2013. Masih belum sempat baca. Sekadar belek-belek. Tapi saya tertarik dengan gambar di bawah lalu saya 'snap'. Sebab saya rasa perut saya juga stres ketika bulan raya. Walau makan tak banyak mana.


Shaklee di muar azrinna-kiosk
Hari raya memang banyak jenis makanan yang lazat-lazat. Dari kuih muih, rendang, pulut/lemang, satey dan macam2 lagi.

Tapi jangan lupa, ambil beberapa suplemen kat bawah ni :-

LECITIN dan Omega untuk bakar lemak !!!!!

Garlic - cairkan darah.

Alfalfa - cuci darah dan angkut keluar lemak emulsi.

Untuk memastikan semua yang lazat-lazat tu tak memudaratkan.

Hubungi saya untuk pembelian di nombor 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnaplail@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...