Friday, June 28, 2013

Doa Mohon Rezeki Dan Kekayaan

Jumaat nak indah !

Ketika saya menanti kereta di service, saya belek-belek buku-buku dan majalah sambil makan minum apa yang pusat service tu sediakan. Aik! Makin petang makin ramai orang.


Antara isi kandungan buku yang patut saya kongsi adalah ini :-

Sebab salah satu cara untuk menjemput rezeki adalah dengan berzikir dan berdoa. Sebab kita tak tahu mana satu yang akan menjemput rezeki, jadi buat semua. Bak bait-bait isi buku Mudahnya menjemput Rezeki adalah "kita tak pernah tahu bila datangnya. Ia seperti panas dan hujan. Rezeki adalah hal ghaib". Rezeki juga bukan setakat duit tapi dalam bentuk lain jua, kesihatan dan rasa bahagia.

Oh Ye ! Jambangan bunga kat toilet pusat service ni tak kurang cantik ! Sejuk mata memandang.

Walau di mana saya berada, anda masih boleh membeli vitamin, hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...