Sunday, April 14, 2013

Bekerja Dari Rumah

  • Meninggalkan anak di taska sedari berusia 3 bulan lagi. 
  • Tinggalkan anak di rumah pengasuh.
  • Berita di akhbar, televisyen tentang bayi didera selalu buat kita risau dan tak senang hati.
  • Saya tak mahu bayi saya diberi makan sebelum berusia 6 bulan, tetapi kenapa kakak dah bagi bayi saya 4 bulan makan ?
  • Kenapa biarkan sampai kering najis anak saya  ?

Arghhh! Benda-benda di atas selalu buat kita sebagai ibu yang bekerjaya binggung. Alangkah bagusnya jika ada pekerjaan dari rumah. Tak payah menempuh kesesakan jalan raya, boleh jaga anak-anak sendiri, boleh kita tentukan apa yang kita nak beri pada anak sendiri, boleh jaga keperluan suami.

Jika anda antara ibu-ibu yang sentiasa berfikiran di atas, apa kata anda bersama saya join Shaklee. Tak perlu meeting setiap minggu. Tak perlu datang ke rumah-rumah orang untuk berjual. Tak perlu memaksa orang membeli. Hanya wujudkan perkongsian tentang produk di alam maya tanpa sempadan. melalui penulisan blog dan di wall FB anda. Jika ada yang berminat, boleh hubungi anda. Jika anda rasa tak punya modal untuk membeli sedikit stok, serahkan kepada syarikat, kerana mereka membuat penghantaran di seluruh Malaysia.

Saya masih lagi bekerja, dan menjadi impian saya untuk bekerja dari rumah 2, 3 tahun lagi. Atau lebih cepat dari itu. Saya sudah membuat persediaan dari hari ini dengan menyediakan ruang sebagai pendapatan dari rumah.

Anda nak join saya ? Hubungi saya di 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...