Monday, November 26, 2012

Tak perlu berbedak tebal

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saya pernah cerita kat blog ini sekarang saya tidak berbedak bagai. Cuma sesekali nak melaram bukan setakat bedak, segala mekap saya sapu kat muka. He!He!He! Bila baca testimoni dari customer group kami ni, saya senyum sorang-sorang. Betulkan bagi yang konsisten dengan vitamin, tak perlu berbedak tebal.

Vitamin yang di ambil adalah Set D iaitu Vitamin B, Vitamin C dan Vitamin E.

Begitu juga dengan testimoni di bawah.

Penulis testimoni ini amalkan ESP + Set D iaitu Vitamin B, Vitamin C dan Vitamin E

Anda teruja  ? Mahu cuba ? Selain mengambil suplemen, amalkan juga makanan yang sihat dan seimbang seperti lebihkan buah-buahan dan sayuran, minum air masak secukupnya iaitu 1 liter untuk setiap 25kg berat badan kita kerana bukan bererti ambil suplemen anda abaikan pemakanan sihat dengan harapan vitamin akan tolong 'cover'

Anda yakin untuk cuba ? Hubungi saya ditalian 012-6816979 atau emailkan di noorazrinnapalil@yahoo.com.my 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...