Tuesday, July 17, 2012

Mizz Nina dan Shaklee

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Ketika awal kemunculannya dalam industri seni ramai tidak menyangka penyanyi ini adalah anak Malaysia kerana kecenderungan muziknya bersifat urban dan lebih kepada gaya muzik negara barat. Itulah Mizz Nina ! Isteri Noh Hujan. Namun saya bukan mahu bercerita tentang bentuk muzik yang dibawanya, tetapi tentang cara Mizz Nina menjaga kesihatan.

Jika tahun lepas, dalam entry saya ada menulis yang Mizz Nina adalah pengguna produk kesihatan Shaklee dan mengamalkan suplemen seperti di bawah :-


Lalu pada keluaran terbaru Majalah Rapi ada lagi suplemen dari Shaklee yang Mizz Nina ambil. Mana tahu tahun hadapan Mizz Nina senaraikan suplemen Shaklee untuk ibu hamil pula kan ?!


Maka, saya senaraikan suplemen Shaklee yang Mizz Nina ambil.
  • Multivitamin/Vitalea
  • ESP
  • Vitamin B
  • Zink
  • Vivix - Mungkin
Cara Mizz Nina menjaga kesihatan
  • Tarian
  • Yoga
  • Senaman ringkas lain
Jika selalu sebahagian kita suka seseorang selebriti itu sebab grend muzik yang dibawa atau kita suka akan fesyen pakaiannya atau cara mereka bermekap, kenapa tidak kita meniru sama 'fesyen' selebriti menjaga kesihatan ? Kalau mereka mengakui ia baik untuk kesihatan mereka, mengapa kita tak mencubanya sebagaimana kita kata fesyen yang dia pakai nampak sangat cantik, bagaimana jika saya mencuba ?!

Mahu mencuba ? Hubungi saya di talian 012-6816979 atau email di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...