Tuesday, February 14, 2012

Sediakan Payung Sebelum Hujan

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saya kehilangan pekerjaan dalam sekelip mata, tapi syukur melalui perkongsian Shaklee dalam blog ini, masih membolehkan saya berbelanja walau tidak sehebat ketika masih bekerja. Paling tidak bila keluar dengan family masih boleh keluar duit untuk makan dan shopping. Alhamdulillah!

Walau kini saya telah kembali ke ruang pekerjaan tetapi saya masih menulis perkongsian di blog ini, kerana pengalaman hilang pekerjaan dalam sekelip mata ini menjadi iktibar untuk punya 'payung' sekiranya sesuatu tidak terjangka. Anda boleh baca catatan saya dalam blog peribadi saya di http://memoirrienn.blogspot.com/2012/02/rezeki-dari-dia.html. Jika anda memang telah punya pendapatan sampingan Alhamdulillah, teruskan mana tahu pendapatan sampingan anda lebih besar dari pekerjaan hakiki. Siapa tak mahu!

Jika anda mungkin sedang terfikir mahu mencari pendapatan sampingan walau telah punya pendapatan tetap setiap bulan, adalah tidak salah !

Hubungi saya di talian 012-6816979 atau email di noorazrinnapalil@yahoo.com.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...