Tuesday, January 10, 2012

Katakan Tidak Untuk Ronggak!

Saya teringat kisah setahun dua yang lepas ketika mula-mula berkenalan dengan Shaklee, gigi geraham saya terasa seperti bergoyang-goyang dan bila saya rasa dengan lidah seperti ada regangan antara gusi dan gigi. Habislah rongak tak lama lagi ! Detik hati saya. Ditambah lagi saya menyusukan bayi. Ngeri pula untuk dibayangkan menyusukan bayi hingga rongak gigi. Adalah tidak sesuai dialog begini, "Demi anak ku sanggup rongak-rongakan gigi"
Bila baca tentang kalsium Shaklee atau Ostematrix tak teragak-agak saya cuba. Tak mahu rongak punya pasal ! Masuk minggu kedua pengambilan Ostematrix secara konsisten baru nampak kesan positifnya iaitu tiada lagi rasa gigi bergoyang dan regangan antara gusi dan gigi. Syukur!

Mungkin ada yang tertanya-tanya makan kalsium ni boleh buat sembelit ke? Jawapannya TIADA SEMBELIT. Malah membantu mereka yang punya masalah sembelit. Sebab kelebihan Ostematrix adalah ia mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang tidak menyebabkan sembelit malah selamat dari risiko batu karang.

Bila ditanya cukupkah sekadar ambil Ostematrix untuk kekal sihat dan awet muda ? Adalah lebih baik jika mengambil set lengkap bagi mendapat hasil yang diharapkan.
 Telefon 012-6816979
Email di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...