Saturday, January 7, 2012

Energizing Soy Protein

Saya menikmatinya suam pada awal bagi bersama minuman coklat dan susu segar. Satu gabungan yang saya sukakannya. Malam hari saya lebih suka menikmatinya begitu sahaja tanpa sebarang penambahan. Orang kampung saya kata back to basic, just plain! ho! ho! ho! Sebab pada pendapat saya jika kita mahu tidur elak dari makan atau minuman yang ada rasa manis. Jika anda kata minuman coklat anda tidak manis, sila baca kandungannya dibahagian label. ESP juga punya Glimik Indeks yang rendah. Jadi ia melambatkan rasa lapar. Itu sebab saya suka menikmatinya 'kosong' sebelum tidur.

Bagi anda yng kerap kering disekitar mulut akibat kurang minum air, saya ingin cadangkan anda menikmati ESP bersama Performance Drink sebelum tidur terutama ketika cuaca yang hujan dan panas terik tidak menentu ini.
 
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan di talian 012-6816979 atau email di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...