Tuesday, November 1, 2011

Keperluan Di Kala Musim Demam Melanda

Bila demam macam ni baru terfikir nak share benda yang saya buat mandi dan tuam kat kepala sendiri ! Kelebihannya ia mengurangkan suhu panas badan 3 KALI GANDA DARI AIR BIASA. Rasa lebih selesa ! Bagi yang ada anak kecil memang patut ada benda ni di rumah sebagai persediaan bila anak demam. Jangan takut mandikan anak bila demam. Sebab bila mandi akan mengurangkan panas dan buat rasa lebih selesa. cukup takat setitik dalam air mandian. tapi kalau anak saya suka buat air mandian berbuih-buih, jadi saya titikkan lebih dari satu titik Ia tidak memedihkan mata, buihnya juga nampak lebih ringan. Sesuai juga jika punya anak yang mudah mendapat alahan atau ekszema.

Apa yang saya maksudkan adalah BASIC H iaitu pencuci biodegradable dan tidak bertoksik yang pertama dikeluarkan oleh Shaklee pada 1960. Tapi ia bukan pencuci biasa. Ia punya 1000 kegunaan. Untuk mandi dan tuam anak demam hanya satu dari 1000 kegunaan. Esok saya share ye! Orang demam kena banyak berehat kan ? 






Hubungi saya di talian 012-6816979 atau email di noorazrinnapalil@yahoo.com.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...