Wednesday, September 14, 2011

Mata lebih Awas

Bila ada yang bertanya vitamin apa yang saya makan, tapi jarang-jarang, sejujurnya jawapan saya adalah CarotoMax. Padahal tau vitamin ini penting untuk mata. Apa lagi saya 'bermata empat', punya masalah mata yang rasa kering lebih-lebih lagi tugas seharian yang mendampingi komputer dan kerap rasa macam tak awas bila memandu waktu malam. Itulah yang menjadi sebab saya mencuba Carotomax. Ramai yang mengatakan penggunaan Carotomax secara konsisten membantu menurunkan 'power cerminmata', tapi setakat hari ini saya menggunakannya tiada tanda-tanda 'power cerminmata' saya akan turun, tapi yang saya perasan tiada lagi mata kering dan lebih awas bila memandu pada waktu malam.

 

O ye! mesti ada yang tertanya-tanya apa perbezaan carotoMax dengan betacorina? CarotoMax bersifat pro-betacorina, bermakna ia hanya akan bertukar menjadi betacorina jika badan memerlukannya dan ia tidak sesuai diambil dalam bentuk betacorina sahaja macam Vitamin B, C dan sebagainya. Ia perlu dalam bentuk Pro-betacorina seperti Carotomax atau multivitamin bagi mengelak menghadapi masalah pada masa depan.
Selain untuk mata, itu ia juga membantu menguatkan sistem imun kerana Carotomax adalah salah satu sumber antioksida dari Shaklee yang berfungsi melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, ia bertindak dengan meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel, sebab setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. 



Selain itu ia membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.

Hubungi saya di talian 012-6816979 atau email ke noorazrinnapalil@yahoo.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...